13/04-2007

Sæt pris på dig selv


Sæt pris på dig selv

Hvad er det, du kan bedre end alle andre ? Hvordan er dit produkt anderledes ? Hvorfor er det netop din service en kunde skal købe ? Mangler du argumenter eller bare et godt værktøj til at sælge dig selv ? Så er der hjælp at hente i Sæt pris på dig selv - Sådan sælger du dit særpræg.

Ulla-Lisa Thordéns bog er let og håndgribelig at gå til - også for de salgssky. Hun sætter også fokus på, hvor vigtigt de er, at vi prissætter vores arbejde i forhold til hvilken værdi, det skaber. Bogen er enkelt og praktisk opbygget - og et fund for enhver, der skal sælge i større eller mindre målestok. Man får faktisk lyst til at kaste sig ud i mere salg eller forbedre det salgarbejde man allerede laver, fordi bogen, så begejstringen smitter: Jeg tror faktisk på, at jeg kan sælge mere og bedre, når jeg læser Ulla-Lisa Thordens bog.

Hun driver virksomheden, Republic Consulting, som hjælper både enkeltpersoner og virksomheder med at øge lønsomheden ved at arbejde mere bevist med salgsaktiviteter.

Børsen Mikro består af en bogserie og en hjemmeside med blogs og værktøj særligt rettet til mikrovirksomheder, selvstændige og freelancere. Du kan her følge fem bloggere, der ugen igennem kommer med nyheder og kommentarer om selvstændiges hverdag.

De praktiske bøger er alle på omkring 100 sider og leder dig konkret forbi de typiske knaster, en selvstændig møder, når virksomheden først har kørt nogle år.  Denne bog er den første i i Børsen Micros serie.

Ulla-Lisa Thordén blogger i seks uger fra udgivelsen d. 20 april på Børsen Micros hjemmeside: www.borsenmikro.dk


Sæt pris på dig selv af Ulla-Lisa Thordén - Børsens Forlag 199 kr.


Tilbage




© 2000 - 2017 Vi Kvinder by Nurd | CVR.DK-21522333 | Præstetoften 2, Øster Egesborg 4735 Mern | Kontakt: info@vi-kvinder.dk
Gå til mobil version